Kexchoklad

Jo, nu får man väll försöka vara duktig och gå och lägga sig tidigt för en gång skull. Skolan börjar ju som sagt på tisdag och vill inte sova halva dagen imorgon. :] Älskling kollar på Sagan om ringen - konungens återkomst [: så tänkte lägga mig i sängen bredvid honom och kolla på den en stund jag med o sen förhoppningsvis inte somna allt för sent.  (vet inte vrf jag valde den rubrik som jag gjorde - kanske för jag åt kexchoklad nyss o inte kommer på ngt bättre just nu ^^ aja)



Bild på mig - nästan ett år gammal =]
saknar mobilen (sony ericsson w890i) och mitt långa bruna hår!!!

Eftersom jag inte bloggat så mycket i sommar har jag bara haft ett par fåtal läsare om dagen och sedan igår då jag började blogga regelbundet igen så har läsarantalet ökat till över 80 st vilket jag tycker är superkul :] och på bara en dag så jag hoppas det forsätter så och idag så har jag nästan nått 100 läsare :]
Nej nu är jag tvungen att borsta tänderna, tvätta ansiktet o allt sånt sen bege mig mot sängen, är faktiskt rätt trött så kanske kan somna hyfsat tidigt :]
kramkram !

Kommentarer
Postat av: Feliiciijjaa

hej hej, jättefin blogg :)

jag har dragit igång en veckans blogg. Vill du vara med ? kika då in på min blogg och anmäl dig :)

2010-08-23 @ 07:54:58
URL: http://feliiciijjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0