On our way..

.. till älskling far :] där vi ska bo ett tag framöver tills vi känner oss redo för en lägenhet, både ekonomiskt och mentalt. Tyvär har han inte internet men han har lovat att följa med oss och kolla på ett sån där mobilt bredband som är som ett kontantkort, man laddar på när man vill ha internet typ. Det är ju bättre än ingenting - hoppas inte det kommer sega bara. Kommer inte kunna blogga mer ikväll men ska se om jag kan försöka skriva ett inlägg i skolan imorgon annars lovar jag ett på onsdag i skolan :]
Ha det bäst, här kommer en bild på mig i min nya hårfärg :



Kan även passa på o slänga in en Dagens outfit i detta inlägg :



Hittade en bild på min pappa så slänger in den också :]


Saknar dig till tusen ♥ kommer och hälsar på snart :]

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha det så roligt !

/S

2010-08-24 @ 09:13:30
URL: http://www.sofiaa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0