Beautiful day with my baby ♥

Oj, vad länge sen jag skrev i bloggen. Men jag har inte känt att jag har kunnat sätta mig o lägga in bilder eller skriva något. Förhoppningsvis blir det bättre när skolan drar igång på tisdag. GAAAH!! bara några dagar kvar ju, värst vad sommarlovet gått fort nu på slutet. Ska ändå bli skönt att komma tillbaka till rutiner o jag läängtar lite efter att få plugga också, det känns så härligt när man blir klar med uppgifter man jobbat så hårt med!! :]

Här kommer lite bilder från min och älsklings dag, vi kände för att ta lite kort med min nya kamera! (som jag fick när jag fyllde den 30e juli)



 







That's it. Äntligen tagit lite bilder :] Har 12 megapixel-kamera men kör bara på 8 just nu ;) tycker det räcker gott o väl o sen får det plats med bilder på minneskortet [:

Kommentarer
Postat av: edit

Naaw vad fint :)<3

2010-08-21 @ 14:53:28
Postat av: Frida

Mycket fina kort får jag säga :)

2010-09-27 @ 17:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0