KDJFAIaOJG

Hmm.. Känner ingen lust att blogga, hmm..
Jag gör ju hur mkt som helst om dagarna så det handlar inte om att jag inte har något att berätta om för det finns det fullt av. Känns bara som att livet går upp och ner och jag vet inte jag hänger inte med. Tror det blir bättre snart när jag vet var jag ska vara efter sommaren. Förhoppningsvis får jag stanna kvar i Tranås för jag trivs så bra där. Funderar på att göra om lite i bloggen, en ny header och kanske ändra lite färger.. Får se hur det blir. Har haft en mysig vecka med min älskling. Vi har varit duktiga och burit ved och städat altanen hos mamma. Sen tog vi en tripp till Kalmar i onsdags och jag fick hur mycket fina saker som helst av älskling. Älskar honom så otroligt mycket, han gör mig glad och lycklig. Känns verkligen som att jag har hittat den rätta nu. Får hoppas att det håller, men vi har klarat oss igenom en väldigt svår och jobbig period för oss båda. Det bevisar ju att vår kärlek är stark!

// Josefin

Kommentarer
Postat av: Jennie

jo börja blogga, jag finns.

2010-07-11 @ 01:58:03
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0