29 juni 2010

Helloj.
Känns inte lika kul att blogga nu när det är så fint väder. Då vill man bara vara ute!! Har varit i älsklingens stuga nu i några dagar och solat och badat och haft det härligt. Midsommar spenderade vi hemma hos älskling och hans familj och deras vänner. Det var roligt, god mat och sen min óch älsklingen 11månaders dag dagen efter (den 26e juni). Idag följde jag med älskling till tandläkaren och sedan var jag tvungen att dra en snabbis till banken. Sen packade vi badkläderna och åkte upp till deras stuga, solade och badade i ett par timmar. Sen åkte jag och älskling hem och jag sov någon timme för jag mådde SKIT, tror jag fått för mycket av den härliga solen och för lite vätska. Ska försöka tänka på det lite mer. Imorgon ska vi klippa gräset och på bio ; ECLIPSE :D :D Ska bli superkul, har väntat hur länge som helst på den filmen!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0