Kelglad liten filur

Åh, kom precis på en sak som hände i onsdags när jag och två kompisar var ute och gick. Vi genade på en liten skogsväg för vi ville inte gå runt på asfalten för det skulle ta mycket längre tid. Sen bad Jennifer mig att ta hennes mobil och lägga den i min jackficka och då stannade vi. Sen kände jag något mot min vänstra fot och jag tänkte att det kanske var gräs eller något så jag flyttade på foten men sen kände jag samma sak igen men mycker mer och då kollade jag ner och såg att det låg en ORM på min fot. Jennifer såg det också och vi sprang iväg och skrek. Sen var jag helt skakis ett bra tag kan jag säga. Usch vad läskigt!!

 Tror det var en snok som kelade med min fot, dock inte en så här stor. Den var rätt liten och smal men det var ändå läskigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0