Mirrors 2

Dags för en film nu innan jag gör mig iordning, om jag nu ens kommer våga kolla mig i spegeln sen efter filmen Haha. Ska se Mirrors 2.



Uppdatering :
Filmen var väldigt läskig enligt mig (jag är väldigt lättskrämd). Men jag tyckte att den var riktigt bra :) Har även sett 1an men det var ett tag sen. Vet inte vilken jag tycker är bäst men känns som att det hände mer i slutet på 1an och inte lika mycket i 2an. Gick nästan lite fort i slutet när man fick reda på hur det låg till, men det är ju min åsikt och sen var det så länge sen jag såg den första filmen också. Men jo den var bra iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

frågestund på bloggen! ställ en fråga? =)

2010-11-06 @ 17:34:51
URL: http://matildastrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0